Lees meer over garantie, de voordelen van uitgebreide garantie en onze Route Service (pechhulp).

2 jaar, onbeperkt aantal kilometers

2 jaar, onbeperkt aantal kilometers

8 jaar, 80.000 km op de 1e van de 2 vervaldata met, binnen deze beperkingen, 75% capaciteitsgarantie (SoH, State of Health)

6 jaar, onbeperkt aantal kilometers
uitgebreid garantiecontract
Renault heeft gekozen voor een andere airbagtechnologie, zonder ammoniumnitraat. Deze nieuwe technologie wordt toegepast bij alle auto's die ontworpen en geproduceerd zijn, ongeacht het merk (Renault, Dacia, Mobilize, Alpine).
Voer het voertuigidentificatienummer (VIN) in om te controleren of je je auto moet terugbrengen voor een terugroepactie.
Maak een afspraak bij je dealer. De dealer vervangt de onderdelen van de terugroepactie zo snel mogelijk én natuurlijk gratis.
Breng je auto naar de dealer voor reparatie. Jouw auto wordt zo snel mogelijk op orde gemaakt.
Als je auto onder een terugroepactie valt, neem dan zo snel mogelijk contact op met je dealer.
Wanneer Mobilize een product vindt dat een potentieel risico is qua veiligheid of regelgeving, dan organiseren wij een terugroepactie voor auto's waarop dit mogelijk van toepassing is. Klanten ontvangen een aangetekende brief met het verzoek om hun auto te laten inspecteren en, indien nodig, gratis aan te laten passen door een Mobilize-specialist.
Het VIN (voertuigidentificatienummer) staat in vak E van je kentekenbewijs of is te vinden onderaan de voorruit van je auto. Het bestaat uit zeventien tekens. Om verwarring te voorkomen, is het "0"-teken in een VIN altijd het cijfer nul, nooit een hoofdletter "o".
Neem contact op met je dealer. Deze zal je auto gratis en op korte termijn onderhanden nemen.
Bel Route Service via het nummer +31 (0)88-303 5 303
24 uur per dag, 7 dagen per week en overal in Europa bereikbaar: je hoeft alleen maar te bellen.
Met Renault-garantie maak je gebruik van onze services om:

We hebben een speciaal telefoonnummer dat 24 uur per dag bereikbaar is voor doven en slechthorenden. Je sms't eerst naar nummer +31 6 30020640 om contact met ons op te nemen. Er volgt een gepersonaliseerd welkom per bericht.
Belangrijk: houd je kentekenbewijs bij de hand.
Met de juiste hulp bij pech blijf jij mobiel. Onze teams zorgen overal voor in het geval van een probleem met een onderdeel, het elektriciteitscircuit of de elektronica.
En, dit wordt gewoon gedekt door onze garantie. Profiteer daarom zo vaak als nodig is van onze Route Service. Hiervoor geldt geen maximum aantal gereden kilometers.
Als de garantieperiode van het auto is verlopen, kun je voor de Route Service-diensten betalen.
Met hulp bij ongevallen helpt onze Route Service je:
* dekking aangeboden volgens contract
Voor alle Mobilize-servicebeurten die binnen het dealernetwerk worden uitgevoerd, verbindt Renault zich ertoe jou één jaar lang, 24/7, Route Service aan te bieden tot de eerstvolgende jaarlijkse onderhoudsbeurt aan je auto, in geval van pech of een ongeval.
Reken bij alle schade aan je banden op ons. Dat kan zijn: lekrijden of andere schade die de band onbruikbaar maken én waardoor je niet verder kunt.
Wij repareren je auto:
* dekking aangeboden volgens contract
Met Route Service bij diefstal of verlies van de sleutels* bieden wij dekking voor elk probleem dat te maken heeft met je sleutels of startpassen.
We helpen je:
* dekking aangeboden volgens contract
Met Route Service bij energiestoringen profiteer je van de diensten van Renault Route Service, ongeacht het model van je Mobilize.
* dekking aangeboden volgens contract
Bij een ernstig ongeval telt elke seconde. De Rescue Code, een QR-code die op je voor- en achterruit wordt geplaatst, biedt de hulpdiensten alle technische informatie die ze nodig hebben om snel aan de slag te gaan met je auto. Alleen hulpdiensten (zoals de brandweer) kunnen de code uitlezen.
* dekking aangeboden volgens contract
Met de Renault-garantie profiteer jij ook van de Renault Assistance-diensten.
we helpen je
Ter plekke, of we regelen dat je auto naar de dichtstbijzijnde Renault-dealer wordt gebracht.
we bieden je
Bijvoorbeeld een ander vervoermiddel, zodat jij je reis kunt voortzetten.
we dekken kosten
We dekken de kosten van je accommodatie, als je auto een lange tijd de weg niet op kan.